How to Update DAEMON X MACHINA
In this article, you'll learn how to apply the latest software update to DAEMON X MACHINA.
Update data for a Wi-Fi battle mode addition will be distributed today. By downloading the (free) update data, a battle mode will be added where people can bring their own Arsenal and enjoy battling others using local communication or online play.