How to Update F-ZERO 99
We have confirmed that within save data created using Ver. 1.4.1 or before, RANK BY MACHINE in ACE LEAGUE was not recorded correctly.
Therefore, for saved data from customers who have used this software since Ver. 1.4.1 or earlier, ACE LEAGUE's RANK BY MACHINE will be initialized in Ver. 1.5.1.
Weekend events are scheduled to be held sequentially on the weekends following the end of the Festival Queen League period.