How to Update Pokémon Legends: Arceus
Thanks to this update data, users that have already encountered the above issue and have met the requirements for obtaining the Shiny Charm can do so by talking to Professor Laventon at Galaxy Hall in Jubilife Village.
New requests have been added for you to enjoy after the ending credits play. Included in these requests is the investigation of Massive Mass Outbreaks, a mystery relating to the mass appearance of Pokémon all across the Hisui region. You can enjoy Massive Mass Outbreaks even after clearing the requests.- Even for save data in which you've played until the ending credits, you can enjoy elements after the credits by updating the software.
You will be able to play Path of Solitude and Path of Tenacity in the Jubilife Village training grounds once you have cleared the new requests above. In Path of Solitude, you select one Pokémon and battle under severe conditions. Clear Path of Solutide and your Pokédex will be updated with a new mark. In Path of Tenacity, you can enjoy battles with every warden you've met in your adventure so far.- To play Path of Tenacity, you will need to play a few additional requests on top of the Massive Mass Outbreaks requests mentioned above.