How to Update Xenoblade Chronicles 3
You can acquire the “Consul N's Armor” outfit for Noah. You can also get outfit variations without jackets for Noah, Lanz and Eunie.
You can acquire the “Consul M's Armor” outfit for Mio. You can also get outfit variations without jackets for Mio, Sena and Taion.