How to Update Xenoblade Chronicles: Definitive Edition
In this article, you'll learn how to update Xenoblade Chronicles: Definitive Edition.
(Updated 14/07/2020) We initially wrote that we fixed the issue of all equipped gems being removed, but unfortunately we had not fixed the issue in the case that equipped gems were removed when the maximum number of items was being carried. Our apologies for the correction.