Super Smash Bros. Ultimate Update History
Note: You cannot make videos of replays that contain DLC you have not purchased (fighters, stages, music, Mii Fighter costumes, etc.).
These are spirits that appeared in a previous spirit event that was held for a limited time.
Note: To play on a Spirit Board in the DLC Spirits menu, you must purchase the appropriate downloadable content.