GameCube Controller or GameCube Controller Adapter is Not Recognized on Nintendo Switch
The GameCube controller and GameCube controller adapter can be connected to Nintendo Switch Lite using a licensed accessory.
If your GameCube Controller Adapter or your Super Smash Bros. Ultimate Edition GameCube Controller are not working correctly, please contact us for further support by clicking here.