How to Block a Photographer (New Pokémon Snap)
In this article, you'll learn how to block a player in New Pokémon Snap so that you will no longer see their photographer name, photos or comments.
If you do not want to view content from a certain photographer, you can block the photographer in the game. Content that you find inappropriate can also be reported in the game.