How to Calibrate Motion Controls on Nintendo Switch
In this article, you'll learn how to calibrate motion controls on Nintendo Switch consoles.
Note: You may also find our information on How to Calibrate the Controllers helpful.
Note: If the control sticks on the Joy-Con are not responding correctly, you may also find our troubleshooting information helpful.