How to Charge the SEGA Mega Drive Control Pad
In this article, you'll learn how to charge the SEGA Mega Drive Control Pad for use with Nintendo Switch consoles.
Connect the Nintendo Switch AC adapter (model HAC-002) to the USB port at the top of the SEGA Mega Drive Control Pad, and then to a wall outlet.