Complete these steps
3. You may be prompted to confirm your identity by re-entering your password, re-authenticating with a passkey and/or by verifying your email address.
Select Family Group.
3. Select the child account that you want to update, then select Sign-In and Security Settings.
Open the Sign-In ID section.
5. You may be prompted to confirm your identity by re-entering your password, re-authenticating with a passkey and/or by verifying your email address. If this appears, re-enter the information for the family group admin account or child's account.