Complete these steps
4. You may be prompted to confirm your identity by re-entering your password, re-authenticating with a passkey and/or by verifying your email address.
5. You may also be prompted to enter an additional 2-step authentication code to proceed. Launch the Google Authenticator app on your smart device, enter the code it displays and select Verify.