How to Place a Nintendo Switch Console into a Router's DMZ
Select "Manual."
3. Select "IP Address" and then hold down the B Button to delete the existing IP address (it defaults to zeros).
4. Enter the IP address you found on the network device, but add 20 to the last section of digits, and then select "OK."
5. Select "Subnet Mask," and then press the B Button to delete the existing subnet mask.
7. Select "Gateway," and then press the B Button to delete the existing gateway.
Choose the option to enable this feature.
5. Enter the IP Address assigned to your console into the designated area of the router settings.
6. Select the appropriate option within your router settings to "Save" or "Apply" the changes made.