How to Redeem a Fortnite V-Bucks Card
In this article, you'll learn how to redeem a V-Bucks card for Fortnite for Nintendo Switch.
If you are unable to redeem your V-Bucks card after following these steps, please review Epic Games' support information for further assistance.