How to Remove Nintendo Switch Parental Controls
Instructions on removing the Parental Controls set for a Nintendo Switch console.
Note: If you have already linked the smart device application to your console, you will need to unlink the app from the Nintendo Switch console.
To completely remove the Parental Controls settings, you will need to unlink the app from the Nintendo Switch console. For help removing the link, click here.