How to Unlink a Nintendo Switch Console From the Nintendo Switch Parental Controls App
Instructions on removing the link between a Nintendo Switch console and the Nintendo Switch Parental Controls app.
Select “OK” to return to the system settings.
1. Launch the Nintendo Switch Parental Controls app on your iOS or Android device.
Tap the + icon in the upper-right corner.
3. A list will appear of all linked consoles. Locate the console that you want to remove, and tap the info icon next to it.