How to Start a Local or Online Multiplayer Game (Animal Crossing: New Horizons)
In this article, you'll learn how to play with others in Animal Crossing: New Horizons.
Play with people from my island (Party Play – 2-4 Players) Play with residents from other islands (Local or Online – 2-8 Players)