How to Update Animal Crossing: New Horizons
The following issues related to the paid DLC Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise have been fixed.
The software has been updated if you see "Ver. 2.0.0" in the upper-right corner of the title screen.
The software has been updated if you see “Ver. 1.10.0” in the upper-right corner of the title screen.