How to Transfer Pokémon (Pokémon: Let’s Go, Pikachu! / Pokémon: Let’s Go, Eevee!)
In this article, you'll learn the different ways to transfer Pokémon in Pokémon: Let’s Go, Pikachu! and Pokémon: Let’s Go, Eevee!.