How to Unlock Outfits, Karts, and More in Mario Kart Live: Home Circuit
In this article, you’ll learn how to unlock outfits, karts, horns, gates, environments and more in Mario Kart Live: Home Circuit.
Complete races and collect coins to unlock various rewards in Mario Kart Live: Home Circuit.
Collect coins during races to unlock new outfits, karts and horn sounds for Mario or Luigi.
Beat the Koopalings in different Grand Prix tours to unlock new gate types and environments. You can also unlock higher speed modes and Mirror Mode by completing Grand Prix tours.