How to Upload Your Island to the Library of Dreams (Animal Crossing: New Horizons)
In this article, you'll learn how to upload your island to the library of dreams in Animal Crossing: New Horizons so that other players can visit your dream island.
Dreaming in Animal Crossing: New Horizons allows you to upload the current version of your island for other players to visit. Because these island visits happen only in dreams, other players will not be able to make any changes to impact your actual island, but they can bring back any designs you have displayed in your Custom Designs Portal. In order for other players to visit your dream island, you will need to share your Dream Address with them.
1. Enter your home in Animal Crossing: New Horizons and lie down on any bed furniture.
Select Yeah, I want to sleep... when prompted.
3. Select I'd like to share a dream after Luna explains what you can do in dreams.
4. After Luna uploads your dream island, she will give you a Dream Address. This Dream Address will also appear on your passport and island map by default.