How to Use the Animal Crossing: New Horizons Island Tour Creator Web Service
In this article, you'll learn how to use the Animal Crossing: New Horizons Island Tour Creator to create custom digital posters and videos about your island that you can share with others outside the game.
Sign in to your Nintendo Account.
3. Select whether you'd like to create an Island Poster (using a screenshot and a tagline) or an Island Trailer (using multiple screenshots or videos).
4. Upload the Animal Crossing: New Horizons screenshots or videos that you've captured on your Nintendo Switch console using the content you've saved on your smartphone or posted on Twitter. Images and videos that were not captured directly on your Nintendo Switch console cannot be uploaded.
3. Edit your poster or trailer as desired, then download it once you are finished.
4. You can now share your downloaded poster or trailer with others to show off your island!
When prompted, tap Link to Twitter.
2. Enter your Twitter account sign-in information to authorise Island Tour Creator to access your account, then tap Sign In.
3. A list of up to 200 screenshots or videos from Animal Crossing: New Horizons that you have posted in tweets will be displayed.