What membership plan do you want to change to?
Choose whether to activate automatic renewal.
7. If you chose to activate automatic renewal, review the on-screen information on automatic renewal and select the payment method you will use to set up automatic renewal.
9. Check Agree if prompted, then follow the instructions on screen to complete the purchase.