Missing Items in Animal Crossing: New Horizons After a Resident Transfer
The information in this article can help if you find you are missing items you previously had after moving your resident to a new Nintendo Switch console in Animal Crossing: New Horizons.
When a resident moves to an island on a new Nintendo Switch console, some items and progress will not be transferred from their original island. The table below shows what is transferred and what is not transferred.