Message: "The save data on the server is older than the data on this console."
While attempting to download save data from the server to a Nintendo Switch console, a message is displayed: "The save data on the server is older than the data on this console."
You can either download the save data that is stored on the server and overwrite the save data on the console, or you can manually back up the save data on the console and overwrite the save data on the server.
Verify that the Automatically Back Up Save Data setting is enabled for each user on the console, and that the console is connected to the internet.