Splatoon 3 Grand Festival Custom User Icon Parts
Take part in the Splatoon 3 Grand Festival to earn fresh icon parts that you can use to create a custom user icon.
If you participate in the event at least once, you'll receive an icon part featuring the festival logo. If you play a match during the event, whether with friends or with other players, you can earn three more icon parts featuring the bands Squid Sisters, Off the Hook, and Deep Cut.