When you pre-purchase a game, a non-playable version of the game will be pre-loaded to your system at the time of your order.
You'll be able to start playing it after downloading a small update, beginning on the game's release date.
All sales are final. Please be sure that you meet all of the download requirements for your game before you place your order.
A non-playable version of the game will be pre-loaded to your system at the time of your order. You'll see an icon for the game on your HOME menu, but you will not be able to launch the game until it is officially released. You'll be able to start playing after downloading a small update on the game's release date.