Ring-Con Does Not Respond to Motion
The information in this article can help you when the Ring-Con accessory does not respond when turning (motion) within the game Ring Fit Adventure.
The Ring-Con and leg strap are designed for use with the Ring Fit Adventure software. These accessories are not compatible with other games or software.
Detach the right Joy-Con from the Ring-Con and calibrate the motion controls for the Joy-Con.