Ring-Con or Leg Strap Physical Damage
The Ring-Con or leg strap accessories are physically damaged or have suffered catastrophic breakage.
Please understand that we are unable to offer any service for the Ring-Con or leg strap accessories if the defects are caused by accidental damage and/or your negligence.