Splatoon 2: Octo Expansion FAQ
Splatoon 2: Octo Expansion is a single-player adventure that spans 80 missions and gives you the ability to play as an Octoling for the very first time! When you download Splatoon 2: Octo Expansion, you’ll also receive special octo-themed in-game gear (Studio Octophones & Octo Layered LS), which you can use right away!
How can I get access to Splatoon 2: Octo Expansion in order to play the content?
What are the differences between the two methods of getting Splatoon 2: Octo Expansion?
No, there will not be a discount since Splatoon 2: Octo Expansion is included for free with an active membership.
Can other users on the same Nintendo Switch console play the Splatoon 2: Octo Expansion content if I’m the only one who purchased Splatoon 2: Octo Expansion?