Unable to Access Splatoon 2: Octo Expansion
The information in this article can help you if you've purchased or downloaded Splatoon 2: Octo Expansion, but it doesn't appear in Splatoon 2.
2. Restart the Nintendo Switch console by holding the POWER Button for at least three seconds, then selecting Power Options and Restart.
If you are using a game card, remove the game card.
2. From the software's menu options, select Data Management and then Delete Software.
Redownload the software data.
3. Follow our steps on How to Access Splatoon 2: Octo Expansion to redownload the DLC.