Error Code: 2-ALZAA-0014 or 2-ALZBA-0014 (Pokémon Sword/Pokémon Shield)
The information in this article can help when you receive error code 2-ALZAA-0014 or 2-ALZBA-0014 while using a Y-Comm feature in Pokémon Sword or Pokémon Shield.
This error occurs when the communication with the server has been interrupted. This is most often caused by a slow or unstable network connection, which may be due to wireless interference or unresponsive networking equipment.
To restart the console, press the POWER Button for three seconds, and then select Power Options, followed by Restart.