Error Code: 2-ALZXA-0008 or 2-ALZYA-0008 (Pokémon Scarlet/Pokémon Violet)
The information in this article can help if you receive error code 2-ALZXA-0008 or 2-ALZYA-0008 while using an online feature in Pokémon Scarlet or Pokémon Violet.
This error occurs when communication with the server has been interrupted. This is most often caused by a slow or unstable network connection, which might be due to wireless interference or unresponsive networking equipment. It may also occur if you put your Nintendo Switch console into sleep mode or flight mode during gameplay.