The information in this article can help if you are unable to connect your Nintendo Switch console to a wired or wireless network and you receive the error code 2110-1115.
Both ends of the Ethernet cable should fit securely into the Ethernet ports on the LAN adapter or dock and the router/modem. If either end of the cable does not stay secure, you may need to try a different Ethernet cable.
Restarting your network devices may resolve this issue if it is related to the devices being unresponsive. After restarting the devices, and prior to testing the Nintendo Switch console's internet connection, ensure that the network devices are powered back on and that other devices are able to connect to the internet.
If a second Ethernet cable works, this may indicate that the Ethernet cable originally used is damaged or no longer working.
If you would like further assistance with the Nintendo Switch console, it will need to be sent in for repair.