The information in this article can help when you are unable to connect your Nintendo Switch console to a wired or wireless network and receive the error code 2110-3129.
Hold the POWER Button down for three seconds, and then select Power Options followed by Restart.
If this information resolved your issue, then you're all set! For information about Nintendo's products, be sure to check out the Nintendo website for all the latest news.