The information in this article can help if you are unable to complete the matchmaking process, get disconnected from an online match or cannot start a local wireless game and receive the error code 2318-0006.
If this information resolved your issue, then you’re all set! For information about Nintendo’s products, be sure to check out the official Nintendo website for all the latest news.