Note: This error code may indicate an issue with the credit card being used.
The information in this article can help you if you are unable to make a purchase through the official Nintendo website and receive the error code 9001-0119.
If the error code persists when using a particular credit card, please contact your bank or the credit card issuer for further assistance.