Message: "One or more controllers have user-defined button mapping".
The information in this article can help you when the message “One or more controllers have user-defined button mapping” is displayed on the Nintendo Switch console.
Select either Reset Button Mapping to revert to the default button mapping, or Keep Current Settings to keep the user-defined button mapping.