No Sound on One or Both Console Speakers
While in handheld mode or tabletop mode, there is no sound coming from one or both of the speakers on the Nintendo Switch console.
If the issue persists, the console will need to be repaired. If only one speaker is not working, please indicate if it is the left or right speaker.