Temporarily Suspended from Online Play (Super Smash Bros. Ultimate)
The information in this article can help when you have been temporarily banned from online play in Super Smash Bros. Ultimate.
Make sure you have a stable internet connection while playing online to avoid unintentional disconnects. To troubleshoot your network connection, see our steps on Troubleshooting Slow Download and Upload Speeds.