Unable to Access Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass Content
The information in this article can help when a consumer is unable to race on courses included in the Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass.
The Super Star icon indicates that the Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass is currently downloaded on your console and that you have selected a user with access to the DLC.
If the Super Star icon does not appear on the title screen, then the Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass is not currently downloaded on the console, or the user selected does not have access to it.
If you are still unable to access the Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass content, please contact us for support.
It is possible that the Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass is no longer downloaded on the console. The DLC must be downloaded to access the included content.