Using Parental Controls on Nintendo Systems
Setting up Parental Controls is easy, and is restricted by a 4-digit PIN which you can use to make changes to the settings at any time. If your PIN is ever forgotten, our consumer service can help you retrieve it.
The links below provide detailed Parental Controls management and setup information.