What Is Pokémon HOME?
Pokémon HOME is a cloud service for Nintendo Switch and compatible mobile devices, designed as a place where all Pokémon can gather. With Pokémon HOME, you can move Pokémon between compatible games, trade Pokémon on the go, collect Pokémon HOME Points, receive special Mystery Gift Pokémon and more.