How do I find out if a game is suitable for my child?
When deciding if a game is appropriate for your child, it’s important to take a look at the age rating. This rating can show you if a game’s content is appropriate for your child’s age. We dedicated a separate section of this website to age ratings, which you can find by clicking here.