Information
The customer might have used the Nintendo Switch Game Voucher after placing the pre-order and before the payment for that pre-order was charged. If no new Nintendo Switch Game Vouchers are available or purchased in the meantime, the pre-order will be cancelled.
The customer will be able to place the pre-order using the Nintendo Switch Game Voucher as normal. However, if the Nintendo Switch Game Voucher expires and is no longer available at the moment that the customer should be charged for the pre-order, the pre-order will be cancelled.