Data that can be moved from Wii to Wii U
If you wish to transfer Mii characters from Mii Parade, please manually move them to Mii Plaza before starting the transfer.
Note: Wii U does not support WiiConnect24. Some software features may no longer be available after transferring software to a Wii U console.