Time Attack videos
Among the challenges you can tackle in Donkey Kong Country Returns is Time Attack mode. Each time you complete a level you’ll be free to take another run at it in Time Attack mode – attempting to bag a bronze, silver or gold medal depending on how quickly you can make it from start to finish. You might even end up with an even shinier reward if you’re extra fast!
Click on the video links below to see an expert player grabbing gold medals on three challenging levels of Donkey Kong Country Returns. As well as offering specific insights into how you can best race through the levels on show, the videos could also inspire you to raise your game on whatever Time Attack challenge you tackle!