Connecting to External Speakers
Please note that the Wii console supports Dolby Pro Logic II for simulated surround sound. If you have a surround sound stereo and wish to use this feature, you will need to adjust the Sound setting in the Wii console's system menu. Please click here for information on adjusting this setting.
Note: If you are using a VCR, you will need to set the VCR's TV/VCR button to VCR. You can do this by putting a movie in the VCR, pressing play, then pressing stop. - The game image should now be displayed on the screen and the sound should be coming out of the home stereo's speakers. For more information on working with your home stereo, please consult the manual for the stereo.