Mounting the Sensor Bar above the TV screen
Reception may be improved by mounting the Sensor Bar to the top of the TV with the Sensor Bar Stand. Click here for more information.
Important Note: If you have not already done so, be sure to set the Sensor Bar option in the Wii console's System Setting to "Above TV." This will help ensure an optimal experience. Click here for more information.