Unable to read the disc
If your console is placed horizontally, the disc label will face upwards. If you know you are inserting the Game Disc correctly, but are still have problems with only one game (or if you only have one game), try cleaning the Game Disc by following the disc cleaning procedures (click here). If after reading the above information you are still unable to play a Game Disc, please click here to get in contact with our Consumer Support department.